Zapojení vašeho eShopu lze dosáhnout rychle naplněním těchto kroků

  1. Podpis smlouvy. Smlouva je ke stažení zde. Faktury za dopravu posíláme měsíčně elektronicky, takže smlouvu potřebujeme.
  2. Registrace na serveru, je jednoduchá zde.
  3. Přidělení ID, kterým se budou označovat vaše zásilky (uděláme my).
  4. Úprava nákupního košíku vašeho eShopu. Cílem je, aby měl zákazník vedle současných způsobů možnost zvolit cílovou Žabku. Podle volného místa mu můžete nabídnout rolovací lištu, interaktivní Google mapu, máte-li osCommerce pak si stáhněte modul. (Pozn. kód můžete upravit podle potřeb, doporučujeme však zachovat načítání provozoven z externího XML, jak je v kódech uvedeno. Pokud se některá Žabka připojí nebo odpojí, nemusíte se o nic starat a zákazník má vždy aktuální možnosti k výběru).
  5. Udělá-li zákazník objednávku ve vašem eShopu, zadejte k nám klíčové údaje pro výdej
    - jméno a příjmení zákaznika
    - cílovou provozovnu Žabky
    - mobilní telefonní číslo (posíláme SMS, jakmile je zásilka v cíli)
    - emailovou adresu (tam posíláme informace o stavu zásilky, např. naložení, nabíhající skladné, vrácení)
    - případné dobírečné

    a vytvořte si štítek s čárovým kódem. Podívejte se na videoprůvodce.
  6. Vytiskněte a nalepte štítek na zásilku.

Pokud jste mimopražský eshop, využijte depo PPL.
Pokud máte velký počet zásilek, nahrajte je k nám v XML formátu.